ブックタイトルa-history-of-international-exchanges00
- ページ
- 134/184
このページは a-history-of-international-exchanges00 の電子ブックに掲載されている134ページの概要です。
秒後に電子ブックの対象ページへ移動します。
「ブックを開く」ボタンをクリックすると今すぐブックを開きます。
このページは a-history-of-international-exchanges00 の電子ブックに掲載されている134ページの概要です。
秒後に電子ブックの対象ページへ移動します。
「ブックを開く」ボタンをクリックすると今すぐブックを開きます。
a-history-of-international-exchanges00
- 127 -Japanese students. It’s true that they met some Japanese students in classes,but when the classes finished, they went out of the classrooms separately. TheJapanese language abilities of exchange students were not good enough, whilethe Japanese students were not used to communicating with foreign students.They felt inclined to communicate with each other, but they had difficulty infinding a chance to mix .*Exchange students from TESC andDCE in the early days of the exchangeprogram lived in a private house or anapartment, therefore they wereisolated. Even after the UniversityInternational House was built oncamps in 1992, the situation wasn’tmarkedly improved.